Pakningsdesignet er merkevarens selger i butikkhyllen. Men også merkevarens viktigste merkevarebygger. I Grid utvikler og tester vi løsninger basert på etablerte prinsipper for å sikre oppmerksomhet, bygge merkevaren og drive salg.
Pakningsdesign er mer enn estetikk – det må fungere både i butikkhyllen og i forbrukerens hverdag. Med innsikt og velprøvde prinsipper utvikler vi design som både bygger merkevare og driver salg.
I Grid utvikler vi pakningsdesign som ikke bare sikrer synlighet i butikkhyllen, men som også bygger merkevaren og skaper preferanse. Med innsikt i kategori, forbruker og konkurransebilde utvikler vi løsninger som treffer både rasjonelt og emosjonelt.
Vi jobber strategisk og kreativt for å skape design som kommuniserer merkevarens særpreg, engasjerer forbrukeren og driver salg. Hver løsning testes og justeres for å sikre at pakningen fungerer optimalt – både på avstand og i hånden.
Les mer om hele jobben vi gjorde for Urkraft.