En distinkt visuell og verbal identitet sikrer gjenkjennelse og differensiering. Den skaper helhet, forsterker merkevarens posisjon og gjør det enklere å kommunisere tydelig og konsistent på tvers av kanaler.
En helstøpt identitet handler ikke bare om konsistens på tvers av kanaler, men også om å styrke merkevarens særpreg og relevans. I Grid skaper vi merkevarens univers med en distinkt visuell og verbal fremtoning som styrker posisjonen og bygger en emosjonell tilknytning.
Vi utvikler og/eller redesigner identiteter forankret i merkevarestrategien. Gjennom innsikt og kreativ magi skaper vi visuelle og verbale uttrykk som gjenspeiler merkevarens personlighet og styrker dens posisjon.
Vi definerer samtlige merkeelementer som logo og symboler, farger, typografi, bilde- og illustrasjonsmanér og merkets språkprofil – og sikrer helhetlig implementering på tvers av kanaler.
Vår prosess er engasjerende og inkluderende, der vi jobber tett med kunden for å utvikle identiteter som både forsterker posisjon og skaper emosjonell tilknytning til forbruker.