Veksten er i boks
Farris har vært et populært mineralvann siden lanseringen i 1915. 90 år senere ble familien utvidet med Farris Bris, og i 2022 kom Farris Frus.
Lansering på det svært populære boksformatet har bidratt sterkt til Frus’ eventyrlige vekst i 2024. Forutsetningene for videre vekst - ikke bare for Frus, men for hele Farris-familien - er samtidig styrket gjennom den nye samlende merkevareidentiteten.
Shine bright like a diamond
De tre produktseriene har nå en sentrert diamantform som inneholder logosymbol, navnetrekk og smak. Diamantformen er inspirert av emblemet i Farris-logoen. Frus og Bris hadde også ulike krone-symbol. Disse har nå lik krone.
Unike mineraler
Det unike med Farris-vann er mineraler fra de kongelige kildene i Larvik. Inspirert av mineralene er diamanten nå også brukt som boksenes strukturelle element. Samtidig som dette mønsteret gir assosiasjoner til bobler i vann, gir det økt opplevelse av kvalitet og binder seriene ytterligere sammen.
Oppdragsgiver: Ringnes AS