Tre kritiske suksessfaktorer
1. Være attraktiv og relevante for kjøpesenterledelsen. Big Bite sitt konsept tilbyr rask og rimelig mat for folk i farta, og denne posisjonen er førende for alt designarbeidet.
Det smidige konseptet lar seg lett tilpasse spesielle forhold, noe som bidrar til at de ofte får gode beliggenheter i forbindelse med torg og rulletrapper, arealer som ofte ellers er vanskelig for senteret å fylle.
Det smidige konseptet lar seg lett tilpasse spesielle forhold, noe som bidrar til at de ofte får gode beliggenheter i forbindelse med torg og rulletrapper, arealer som ofte ellers er vanskelig for senteret å fylle
2. Redusere byggekostnadene. De aller fleste Big Bite enheter er unike, både i størrelse, plassering og arealutforming, noe som krever høy tilpasningsgrad.
Løsningen var et modulbasert system som enklere kunne tilpasses nye lokaler med mindre bruk av spesialløsninger og dyre innredningsmaterialer.
3. Forenkle kundereisen for å redusere kødannelser i rushtid. Lettere navigasjon i mattilbudet, tydeliggjøre startpunktet i kjøpsprosessen og endret rekkefølge i både valg av ingrediensene og tilbehør.