BigOne vinner sølv i ANFO Effekt 2024

BigOne og Orkla Foods gikk all-in med strategien Go big or go home – og det ga resultater. Med nytt pakningsdesign, reklamefilm og en revitalisert merkevare har pizzaen kapret sølv i ANFO Effekt 2024 i kategorien «Vekst».

Fra nedgang til vekst

Med innsikt og tøffe prioriteringer har BigOne revitalisert merkevaren, styrket produktkvaliteten og gjort det enklere å bli valgt i frysedisken. Kampanjens budskap, More of the good stuff, har resonert i målgruppen og skapt vekst i en krevende kategori.

Bildet er lånt fra ANFO

Grid branding bak design og kommunikasjon

Grid branding har vært med på reisen og står bak både pakningsdesign og reklamefilm for BigOne. Med et fristende, visuelt big pakningsdesign og designdrevet, slagkraftig reklame har vi bidratt til å gjøre BigOne enda mer differensiert og distinkt for pizzakjøpere over hele landet.

Vi takker for samarbeidet og gratulerer Orkla Foods og OMD med velfortjent sølv i ANFO Effekt 2024!

Se caset Pizzanytelse med attitude her.

--

Ønsker du mer informasjon om caset - eller en prat om hvordan vi kan styrke din merkevare?

Ta kontakt.