Grid branding med nye reklamefilmer for Narvesen
Grid branding sin satsning på reklame begynner å gi resultater. Byrået har i 2021 gjort flere spennende reklamejobber for store norske merkevarer. Nå er byrået aktuelt med sin første profilfilm for Narvesen som er laget sammen med Try film.
I og utenfor butikk
Når Narvesen valgte byrå for å revitalisere merkevaren sin høsten 2019 falt valget på Grid branding på strategi, design og kommunikasjon og Try Opt som mediebyrå.
Etter snart to års arbeid begynner resultatet å manifestere seg, både i og utenfor butikk. For å vise nye Narvesen frem for sitt publikum er det nå produsert ny profilfilm.
For å tilpasse kommunikasjonen til en moderne mediehverdag er hovedfilmen optimalisert for sosiale medier. Det er også produsert ulike kortversjoner særlig tilpasset medikanalen.
Nye Narvesen
- Vi har jobbet med å puste nytt liv i merkevaren Narvesen på tvers av alle kontaktpunkter. Ved å starte i butikken, og sakte, men sikkert bevege oss ut til eksterne kanaler var tiden nå moden for å presentere nye Narvesen for alvor i form av merkevarebyggende kommunikasjon.
I en bransje hvor mye av fokuset ligger på pris og produkt er det gøy å vise at selv om Narvesen snart er 130 år gammelt er det en merkevare som evner å agere på nye behov i markedet og klarer å holder seg både attraktiv, moderne og konkurransedyktig, forteller Thomas Higgins, kundeansvarlig for Narvesen i Grid branding.
Sammen på laget har Grid hatt med seg Try Opt som mediebyrå og Try Film som har stått for produksjonen.