Fra Cisco til Grid

Kampanje 13.05.2020

Stian Habbestad bytter ut informasjonsteknologi med merkevarebygging når han etter nesten seks år forlater Cisco for å styrke den kreative og teknologiske kompetansen i Grid branding.

Stian kommer fra rollen som Network Consulting Engineer, og går til Grid for å jobbe med kreativ historiefortelling med digitale verktøy, noe som passer han godt med tanke på at han har en master fra NTNU i kommunikasjonsteknologi.

– Stian er en sterk faglig ressurs. Det er få forunt å forstå avansert teknologi og samtidig kunne anvende den på en måte som hever nivået på de kreative løsningene. At han i tillegg er så handy at han bygger sine egne høyttalere og sin egen 3D printer, er en unik kombinasjon som kunder vil etterspørre og verdsette, etter vårt syn. Vi mener vi har skutt gullfuglen ved å få Stian til Grid, sier byråleder Henning Gustavsen.

Han forteller om et byrå i endring, som har gått fra å ha design som hovedfelt, til å ha utviklet seg til et fullservice-merkevarebyrå. I tillegg til strategisk rådgivning, utvikler Grid flere og flere helhetlige løsninger som kombinerer ulike fagdisipliner og leveranser i analoge og digitale flater.

– Stian har en helt annen bakgrunn enn vi andre i Grid, og kommer garantert til å utfordre oss, og bringe inn nye perspektiver til løsningene våre. Det vil bidra til å holde oss skjerpet og forhåpentlig styrke konkurransekraften vår i et marked i stor endring. Så håper vi at vi får muligheten til å utfordre han også, med alle våre spennende kunder og problemstillinger, forteller Gustavsen.

Aktuelt
Grid branding