Grid branding med nye reklamefilmer for Narvesen

Grid branding sin satsning på reklame begynner å gi resultater. Byrået har i 2021 gjort flere spennende reklamejobber for store norske merkevarer. Nå er byrået aktuelt med sin første profilfilm for Narvesen som er laget sammen med Try film.

I og utenfor butikk

Når Narvesen valgte byrå for å revitalisere merkevaren sin høsten 2019 falt valget på Grid branding på strategi, design og kommunikasjon og Try Opt som mediebyrå.

Etter snart to års arbeid begynner resultatet å manifestere seg, både i og utenfor butikk. For å vise nye Narvesen frem for sitt publikum er det nå produsert ny profilfilm.

For å tilpasse kommunikasjonen til en moderne mediehverdag er hovedfilmen optimalisert for sosiale medier. Det er også produsert ulike kortversjoner særlig tilpasset medikanalen.

Nye Narvesen

- Vi har jobbet med å puste nytt liv i merkevaren Narvesen på tvers av alle kontaktpunkter. Ved å starte i butikken, og sakte, men sikkert bevege oss ut til eksterne kanaler var tiden nå moden for å presentere nye Narvesen for alvor i form av merkevarebyggende kommunikasjon.

I en bransje hvor mye av fokuset ligger på pris og produkt er det gøy å vise at selv om Narvesen snart er 130 år gammelt er det en merkevare som evner å agere på nye behov i markedet og klarer å holder seg både attraktiv, moderne og konkurransedyktig, forteller Thomas Higgins, kundeansvarlig for Narvesen i Grid branding.

Sammen på laget har Grid hatt med seg Try Opt som mediebyrå og Try Film som har stått for produksjonen.

Aktuelt
Grid branding