Norsk merkevare blir Koreansk forretningsidé. – Synnøve Finden er symbolet på en suksessfull kvinne, og hun inspirerer, sier Eom.
Grid vant den prestisjetunge prisen D&AD Awards, for redesign av merkevaren Synnøve Finden.
There is no crime against using a category language but where do we draw the line?
Er ikke de riktige visuelle signalene på plass oppleves produktet uansett som skuffende.
I dag 12. april 2018 lander det første Widerøe Embraer E190-E2 i Bergen og Widerøe går inn i en ny epoke – med nytt design.
Hvilke forbrukertrender vil forme det norske folks atferd og verdier i årene fremover? – Årets snapshots fra salen.
I år er det syv trender jeg mener det er interessant å se nærmere på. Inspirerende er de også.
Merkeidentitet, visuell identitet, visuelle grunnelementer, merkeelement, kjennemerke, merkemarkør, varemerke, merkevare, brand …
Nå kan vi se Tines segmenterte og sterke merker, som for eksempel Biola, signert med Tine i en outline logo. Sort eller hvit.