Grid branding med ny profilfilm for Narvesen

Aktuelt - 29. september 2021
Profilfilm

Grid branding sin satsning på reklame begynner å gi resultater. Byrået har i 2021 gjort flere spennende reklamejobber for store norske merkevarer. Nå er byrået aktuelt med sin første profilfilm for Narvesen som er laget sammen med Try film.

 

I og utenfor butikk

Når Narvesen valgte byrå for å revitalisere merkevaren sin høsten 2019 falt valget på Grid branding på strategi, design og kommunikasjon og Try Opt som mediebyrå. 

Etter snart to års arbeid begynner resultatet å manifestere seg, både i og utenfor butikk. For å vise nye Narvesen frem for sitt publikum er det nå produsert ny profilfilm.

For å tilpasse kommunikasjonen til en moderne mediehverdag er hovedfilmen optimalisert for sosiale medier. Det er også produsert ulike kortversjoner særlig tilpasset medikanalen.

Nye Narvesen

- Vi har jobbet med å puste nytt liv i merkevaren Narvesen på tvers av alle kontaktpunkter. Ved å starte i butikken, og sakte, men sikkert bevege oss ut til eksterne kanaler var tiden nå moden for å presentere nye Narvesen for alvor i form av merkevarebyggende kommunikasjon. 

I en bransje hvor mye av fokuset ligger på pris og produkt er det gøy å vise at selv om Narvesen snart er 130 år gammelt er det en merkevare som evner å agere på nye behov i markedet og klarer å holder seg både attraktiv, moderne og konkurransedyktig, forteller Thomas Higgins, kundeansvarlig for Narvesen i Grid branding.

Sammen på laget har Grid hatt med seg Try Opt som mediebyrå og Try Film som har stått for produksjonen.

Ønsker du mer informasjon? Ta kontakt med Thomas

Strategisk rådgiver i Grid branding

Thomas C. Higgins

Strategisk rådgiver

+47 901 25 584

thomas.higgins@grid.no